Lördá..

...igår vid 12-tiden kom mamms å papps å hämta upp mig..
..va té centrum å handla lite mat...
Sen hem å betala alla räkningar, så nu behöver man inte tänka på d!
Och vid 17-tiden kom Cissi å lilla Julia hit å hälsa på.. =)
Bjöd på lite kaffe, sen gick vi upp té Jonas för å kolla på Hockeyn (Modo - FBK)
Kolla bara på 1:a perioden sen tog vi med oss säsongskortet å drog hem té
Tjabo & Jenny för å kolla färdigt på matchen, men kortet funka inte i hans box.. =/
..men det va väl skit samma när de fick stryk med 10-3!!  =(
Kolla på Melodifestivalen, å ja va ska man säga om den....
..uj vilka dåliga låtar som é med..fanns det verkligen ingé bättre!!??
Jäjä, i vilket fall, blev lite kalas ändå..satt kvar å lyssna lite på You Tube..sen kom
Magnus å hämta oss..åkte hem té Jörgen & Evelina en tur.. sen hamna vi även hos Annica..
så idag har man varit lite sleten... =P
Nu på kvällen har jag & Annica varit å fått oss en varsin pizza, å så kolla vi på
filmen "Bröllopsfotografen"...så jäkla bra... =)





Kommentarer
Carolina

Skulle oxå se Bröllopsfotografen igår, men fick inte för Fredrik. Han ville oxå se den. ;) Men den verkar bra iaf! :)

2010-03-01 @ 17:08:24
URL: http://carolinatannestahl.blogg.se/
Anonym

Jasså..haha.. men det é väl alltid roligare å se en film ilag med nån än å se den själv.. ;)

Ja jag tyckte den va bra.. men det é väl min sjuka humor oxå.. ;)

2010-03-01 @ 18:54:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0