Minnen.. =)

..idag efter jobbet hade vi APT så jag va nog inte hemma förräns
strax före 18.. då blev det hem å byta om sen iväg å handla lite..
sen åkte jag té Mjönäs för å lämna tebax bilen som snälla
pappsen lånat mig i 2 dagar. =) . passade även på å ta en promenad när jag va där..
E ju så lugnt å stilla där borta.. å självklart mysigt.. ;)
Fick lite flashbacks från när man va liten, när man åkte
té "Hjördis" (affären) för å handla lite godis.. man kanske hade
fått en femma av farmor å den behöll man inte länge...
å godis va inte billigt när man va liten heller..man betala typ 50 öre - 1kr
för varje godisbit.. så det blev inte mycket..*Haha*.. =)
Uj, va gammal jag lät nu då.. *haha*..
Jag saknar lite av den tiden.. å vissa folk som bodde där, som man inte sett på
evigheter nu.. :/


Kommentarer
fia

ja fan va sköj vi hade då :)

2010-02-11 @ 17:02:23
Anna

Ja eller hur.. å ingé större bekymmer.. ;P

2010-02-11 @ 22:03:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0