Dragspelstämman..Fredan..

...hann inte blogga nått igår, va bara å göra
sig iordning efter jobbet, sen kom Petra, Tina, Tony A &
Henrik å hämta upp mig å vi drog té Tony H å grilla..
Även Micke, Erika & barna va mé..sen dök det in flera folk..Sussa med pojkvän mfl.. =)
Vid 22-tiden drog vi té Ransäter för å gå på "Dragspelstämman"..
Hade en riktigt rolig kväll.. =)
Blir även en sväng dit ikväll.. =)



Redo för fest (en jättefin klänning jag fick låna av Martina.) ..  =)



Micke skötte grillningen



Trötta lr? =P



"Robin Robin" kom en sväng å underhöll oxå..jätterolig person.. =)



Tur med vädret hade vi oxå.. =)



Tony



Henrik



Jag & Petra



Tony



Martina & Petra  <3



Sussa å hennes pojkvän





Gumman <3



I bilen på väg té stämman



Hoppa in en å spela lite dragspel för oss..haha.. =)



Här är det uppladdat mé öl.. ;P



Tony & Petra



Tony & Jag



Sött  =)



Puzz Puzz



Alf & jag





Norsk



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0