Aj!!

..Aj! har sendrag i både tå å foten samtidigt (!!)
gör ont som fään.. =(
hjälper inte att jag försöker rätta ut det heller.. =P
Sånt beror väl på vätskebrist va..?
måste ha druckit för lite öl igår alltså!? Haha..=P
Nä det va att rätt lugnt igår..jag å Petra va hem té
Martina, drack några öl å uppdatera oss va som hänt på sistonde ;)
Blev inte allt för sent innan man åkte hem..avsluta kvällen mé filmen
"The fourth kind"..lite scary va den att.. =S

Idag vet jag inte va det blir än.. väntar iaf på att mamms å papps
ska komma hit mé min bil, de har vart té "Poccaland" å bytt däck åt mig
(de andra va ju så slitna).. Världens bästa föräldrar har jag!! <3
Ikväll blir det nog några öl mé Zize iaf..få se va vi ska hitta på mé..
é ju inget roligt väder denna helg tyvärr..bara regn..*suck*..
Men det ska inte få förstöra helgen.. ;P

Ha en bra dag!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0