Från i lördags..

...hade helt OK med vädret i lördags..*gilla*.. =)
kom en liten regn skur, men det va när vi precis hade käkat mat
så det va lugnt..om inte annat så hade vi iaf tak över oss.. ;P
Börja kvällen mé å leka lite lekar..hoppa säck m.m..
Riktigt kul var det..
sen käka vi god mat å drack å skratta.. =)
Med andra ord en helt lyckad kväll.. förutom att fröken Pettersson
lyckas med å ha en öl i väskan som gått sönder så allt i väskan va blött,
hann iaf rädda det viktigaste: Mobilen & Kameran.. men kan ju säga att av ciggen
fanns det inte mkt kvar å rädda.. fast lika bra det kanske.. inte nyttigt å röka jag vet..
..men jag håller mig té fester bara.. =P
(Fick lägga väskan i blöt när jag kom hem... stank gammal fylla av den..usch..)
.. va nog tebax i Munket vid 00.30 (ca)
blev lite efterfest hemma hos Kaj, där Cissi, Martina å många fler va.. =D



Ballong stafett   =)



Va inte lätt det där kan jag säga



Stefan





Fick jätte god mat  =)



Annica



Nina & Elin



Louise & Jag















Uppladdat   =)



Elin & Jag



Pelle





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0