Tisdag! =)

....uj va trött (och lite yr) jag har varit idag.. =(
måste ha järn brist lr nått.. (again).. =/
ja ujedamej.. =P
Idag på jobbet blev vi bjudna på mat ute av en arbetskamrat som går
i pension.. riktig god mat.. även June med sina barn kom dit.. *trevligt*..
hade ju inte sett hennes små tvillingar innan ju... =(... lr jo en gång när Mattias va ute
å gick med dom i barnvagnen å då såg man inte mycket när de va så
nerbäddade.. =P
så söta.. =)

När jag kom hem från jobbet fick det bli en "powernap" i 20 min för
å kanske bli lite piggare, men hjälpte inte så jätte mycket..
inte en dusch heller har hjälp nått.. men jaja, idag är det tisdag
å då är "date" mé brudarna som gäller, å jag sviker inte i första
taget.. ska det va att jag inte tar mig upp ur sängen om jag inte skulle
va mé! ;P







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0