2:a kvartsfinalen..

..igår eftermiddag kom Martina hit mé pizza som vi käka.. =)
..sen på kvällen va vi upp té Jonas å kolla på 2:a kvartsfinalen..
..en mycket bättre match än den i Torsdags..
...matchen sluta 3-2 té Färjestad efter förlängning...*Jubla*..
..Och matchens snyggaste mål bjöd Emil Kåberg på.. =D
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/hockeybladet/sverige/elitserien/farjestad/article6814434.ab
(man kan se målet ungefär mitt i klippet)  =)

Efter Hockeyn fick det bli "firar-öl"  =P
..satt kvar hos Jonas en stund, sen knalla vi alla över té Magnus..
...så jag va hemma strax efter 1 inatt...
Höll precis på å somna vid 2-tiden, men rycker till av att hem-tel ringer..
(inte ofta det ringer i den, så man blev ju orolig att det hade hänt nått,
speciellt när det ringer mer än en gång!!)..
..men så va inte fallet.... trodde jag hade lämnat allt det där bakom mig,
att jag skulle slippa höra nått mer..men tydligen inte..*suck*.. =(
..va bara å dra ur tel sen...
...Tog ett tag innan jag orka somna efter det där..*irriterad*...









Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0