Gårdagen...

...igår kväll var det fest på schemat..ovanligt va..?  ;P
Förfest hemma hos Tony å sen vidare té Parken här i Munkfors,
Ole Ivars va där å uppträdde... men såg inget av dem.. jag å Martina höll oss
mestadels nere på discot...å dansa té (Dj) Tjabos musik.. =)
Va inte så mycké folk ute som jag trodde det skulle va.. men de
tar ju så mycket i inträde så folk har väl inte råd antar ja..
plus att det va väl lite å välja på i Sunne oxå.. =P
Trött som man blev så åkte vi hem lite tidigare..vid 01.30..
Å inatt skulle man ju vrida fram klockan oxå, så den va ju 02.30 kan vi säga då! ;P

Idag har den 6:e kvartsfinalen varit.. å Färjestad vann! *Jubla* =D
va så bra att de visa den på 5an.. kunde man ju kolla hemma,
seg som man varit idag.. va bara jobbigt å gå bort té pizzerian å få mat förut..
*haha*  =P
Nu hoppas jag de vinner på Tisdag oxå.. !



Albin, Andreas & Bjelv



Tony



Martina



Fest







Tony, Petra, Jag & Martina



*skål*



Jag & Micke









Petra, Emil & Maria



Tony & jag



Martina. Micke & Jag



Träffa på Emma i Parken oxå.. =)



Sabina



Claes & Jag


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0