Sovmorgon..

..idag hade jag sovmorgon (en hel timme)..va inte igår som jag hade det..
...att en timme kan göra så mkt på möran.. ;P

..Efter jobbet idag fick jag besök av Cissi å lilla Julia..
...Tog oss kaffe å satte oss ute på balkongen (hade fortfarande lite sol..*gott*)..
..hon é ju för go (Julia alltså).. sprang å hämta alla dosor jag hade på bordet å skulle
ge mig.."Annas" (vet inte hur många ggr hon gav mig dem
...*haha*..... =)
Sen vissa ord hon säger låter ju för roligt.. *örra*  (öra)..
...aa går inte å förklara man måste höra det.. =D
Försökte filma henne förut när hon skulle säga alla de där orden,
men det é inte det lättaste... ;P



Julia



Cooling <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0