Trötter...

...idag har jag varit så trött..kan inte förstå.. la mig strax efter 22.00 igår..
...å de senaste mornarna har jag vaknat vid 04.00 - 04.30...
..å inte kan jag somna om ordentligt heller.. har ju väckarklockan på ca 05.20..
..vaknar säkert hundraförtielva gånger innan dess.. liiiite dryyygt.. =P
...jaja, 2 dar té sen é det helg! =D
Fick ett samtal av mina kära bror (P1) imorse..han undra om jag kunde göra en
smörgåstårta té han tills på söndag (han ska väl ha mé
sig té jobbet..Norge..)
... ork/tid..?
Aaa, få se hur det blir med d.. vet bara att jag vill sova läääänge på lördá.. =P






Kommentarer
Carolina

Ska oxå sova läääääääääääääänge på lördag! ;)

2010-03-04 @ 16:45:06
URL: http://carolinatannestahl.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0