Guldkusten

...idag efter jobbet blev det en tur bort té "Guldkusten"
på lite mat, kaffe å trevligt sällskap.. =)
Va hem té Erika å lilla Benjamin (Micke va på möte)..
Eftersom Benjamin har fyllt 2 år va jag ju tvungen att köpa en present té han.. =)
Ett Nalle Puh pussel fick d bli..hoppas den kommer té användning... ;P
Sen blev det en tur té Mjönäs å kolla på de sista 2 perioderna av Hv71-FBK..
det såg ju bra ut té en början när de ledde mé 2-0 Färjestad..
men sen i sista perioden på typ 40 sekunder é Hv71 tvungen å göra 2 mål..*SUCK*.. =(
så matchen sluta 2-2 efter förlängning..

Ååå pappsen fixa min kamera förut oxå.. =D
slipper jag köpa en ny.. va det jag hade i tankarna..
ingen idé å lämna in nått på lagning... =P


Här kommer lite kort från i helgas:



Martina



Sofia



Jag & Petra


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0