Lördá

...haft en underbar kväll med mina vänner..  <3
..börja kvällen mé å käka god mat mé Martina & Cissi hemma hos mig..
..sen kolla vi på Melodifestivalen.. senare dök även Anna in..*trevligt*.. =)
..satt å tarja å drack lite.. sen gick vi över té Magnus..
...där var det lite mera folk.. =)
..så nu har jag precis kommit hem.. =P ..
Tänkte jag inte skulle va för trött/seg imorrn..
måste ner té källaren å ta reda på tvätten m.m
sen är det slut på helgen.. =P

*Natti Natti*





Jag




Tina fixar mé maten...



Cissi



Myys



"snacks"



Martina & Anna



Åhs & Jonas



Fest



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0