Jahaa..

...blev visst lite fest igår oxå, vilket inte va meningen.. =P
..Petra kom hit igår kväll å vi gjorde oss tacos å börja kolla på
en film, sen en liten stund senare kika Jonas å Claes in..
Å de blev kvar här en stund, sen kika Martina bort oxå..
å det sluta mé att jag satt mé en öl i handen..*haha*..
Petra åkte hem, men vi andra gick över té Widde, där
spela vi lite kort (Jag vann!!.. =) .nått ska man väl ha tur i...lr!?) =P
Vi va även över té Matti en sväng, där var det nästan fullt i Tv-rummet
så man fick knappt plats.. =P
Trevlig kväll, men jag va bra sleten efter fredan.. =P

Nu resten av dagen ska jag bara slappa.. =P

*Vi säger så Heej!!*





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0