Kundvagnsrace inne på ICA.. =P

... Hmm en fundering, hur nyfiken kan en människa bli egentligen..?
..aja whatever..orkar inte bry mig.. =P

Idag efter jobbet va jag å hämta Cissi å lilla Julia, sen
va vi å hämta Martina å drog iväg å handla.. hade kundvagnsrace
inne på ICA..haha, närrå så farligt var det inte.. men lite roligt ändå att vi storhandla
allihopa.. jag hade mé mig en massa pantburkar som jag borde ha gjort
mig av mé för längesen.. men har man inte haft tillgång till bil jämt så blir
det att man skjuter på det.. men nu kan jag inte skylla på d iaf.. ;P
Martina fick bju mig på kaffe efter all vår flängande hit å dit..*haha*..

Nu får det bli en dusch, sen göra mig några goda smörgåsar & njuta av nån öl..
..måste kolla ut va jag ska ha för kläder imorrn oxå..för då bär det av té
stan..*Jippie*..ska bli så kul.. =D
Först hem té Magda å se hur hon bor å förfesta lite, sen blir det utgång!!  =D


*Trevlig Helg!!*



Magda & Jag


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0