Nice väder idag

..blev att en promme innan jobbet idag oxå, va hem té
en arbetskamrat å hämta upp henne..passa även
på å inspektera hennes hus när vi va där, å jag säger bara: WOW!!.
..va fint hon hade..så vill jag bo en dag om jag får mig hus!! =D

Annars har jag jobbat idag, men har inte känt mig riktigt bra
börja i förrgår mé att jag hade ont i halsen, hela dagen igår hade jag ont
å idag har jag känt mig slö.. så jag fick lägga mig å sova en stund när jag kom hem förut
å det va inget jag egentligen ville, ha ju vart kanon väder ute idag juh..
..rena sommarn lixom.. men va ska man göra..
Hoppas jag inte blir sjuk nu.. =/
ska iaf slänga in mig i duschen nu å sen försöka städa lite ifall det kommer
folk hit imorrn..(?).. ;P


*Tjipp Tjipp*












Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0