Promme...

Idag innan jobbet tog jag å Annica en promme,
va så himla gött..blir nog samma imorrn.. =)

Efter jobbet fick jag ta mig en tur hem té mamms å papps å låna
vattenslangen för å spola av bilen, va ju såklart en massa fågelskit på den..
..å det va inga dåliga klickar heller.. fåglarna måste se bilen från himlen å tro
att det é nån landningsbana för bajs lr nått.. =P
E  så typisk, har ju knapp gått en vecka sen jag tvätta den juh..
men jaja nu glänser den juh igen.. hur länge till det nu varar..*haha*.. =P

Aaa till trevligare saker.. idag är det ju Tisdá = DH Kväll mé brudarna,
idag var vi hemma hos Martina..va hon, jag å Petra.. =D
käkat en massa onyttigt så nu får jag rulla mig iväg té sängen ikväll..
Nä nu måste jag ta tag i springningen alltså, Beach 2010 känns
väldigt långt borta.. =/

Just det ja, måste ju gratulera Erika & Micke som fick sin (2:a)
son Gabriel (och Benjamin fick en lillebror) kl 13.30 idag.. Grattis till er! <3








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0