Solstollarna

...idag har jag känt mig rätt så pigg trots min förkylning.. =)
börjar få tebax rösten lite nu, men jäkla torrhosta en ska ha..*suck*..
Har gått i ett idag efter jobbet.. först hem å byta om sen dra iväg té "Munken"
för å sola..helt underbart, va evigheter sen jag sola nu.. höll på å somna i
solariumet..*haha*.. sen hem å fixa lite käk å ta tag i disken från i helgas,
har inte haft ork å tagit tag i det förräns idag.. *Hehe*..
sen in i duschen å fixa sig i ordning för å dra té Fisan"Pantertantsträff".. =D
Första gången jag va in i hennes nya hem..jätte mysigt har hon d.. ;)
Kom även fram till att ikväll fick vi bli "Solstollarna" eftersom hon inte
har fått sig en soffa än utan vi fick sitta i solstolar..
Haha.. men det gick att det oxå.. ;)
Älskar våra DH-kvällar  <3   =)



Vi..?   =)


Kommentarer
Anonym

HAHAHAHA =) öl-Anna i baren ågg ;) klockrent!

2010-05-25 @ 22:45:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0