Söndá..

..haft en bra helg..
igår hade jag förfest här hemma, vi va ett gäng som senare
drog té Sunne på Kolsnäspremiären.. hade kul där oxå,
men blev kanske för mycket av det goda..och det har man känt av
idag..*haha*..
Har inte direkt känt mig så social mot Dzeneta å Sandra som sov över här.. =/
Och hes blev jag inatt oxå, men annars har jag inte känt av så mkt
av förkylningen, å tur är väl det.. ;)

Tack för en trevlig kväll my friends! <3



Julia å Cissi va hit å hälsa på



Jag & Petra



Petra & Magda



Jenny & Jag



Dzeneta



Jenny & Jag



Petra & Sandra



Jenny, Tony & Jag



Grumer & Sandra



Hej Hej! =)



Jenny, Dzeneta & Sandra



Magda smyger på balkongen..hehe.. =)



I bilen på väg té Sunne



Vi



Petra va snäll å körde  =)



Fina



Hehe




Kommentarer
dzeneta

Moget Moget fick du på morgonen allafall hahah dör av skrett ;) det va en kul helg gumman / stor kram.

2010-06-17 @ 03:53:52
Anna

Haha.. Ja oj oj oj.. =P

Längtar tills nästa fest vi ska ha ilag..fast utan lakrits-shot kanske! ;P //Kraam

2010-06-17 @ 22:46:32
URL: http://annap3.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0