"Lill-lördá"

...idag har det hänt grejer i Munkfors..  =P
..en berusad man rånade Systembolaget på förmiddan här i M-fors..
..tror jag såg han..körde nämligen förbi bolaget vid 10.30 tiden
å såg en man gå emot en "moped".. ni kan läsa mer här...
Gött att de fick tag på han iaf..

Efter jobbet idag så blev det en promme mé sötaste Fisan.. =)
..gjorde oss en tur té Mjönäs å gick i skogen där..
..va riktigt gött.. följde mé henne hem på en kopp kaffe efteråt oxå..
Annars har jag städat lite här hemma..
..tänkte jag skulle gå å lägga mig nu, så det blir Torsdá nån gång.. ;)


*Natti Natti*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0