Här håller alla på FBK!

...idag é jag ledig, va nog välbehövligt,
vakna inte förräns klockan 11.30.. =/
Såå länge har inte jag sovit på ja jag vet inte
hur länge..längesen iaf...kändes som nån slagit
en stor klubba i huvudet på mig..va fortfarande trött (!!?)..
Va bara å krypa ur sängen å ta en låång varm dusch för å vakna till...
Men egentligen är det väl inte så konstigt när jag tänker efter..dessa senaste nätterna
har jag sovit hur dåligt som helst..
Igår va det en lång dag..först jobb å sen APT..så va hemma runt 18.30..
..va bara å slänga sig in i duschen å sen på mé FBK outfiten, å sen slänga
sig ner i soffan för å äntligen se den 1:a Final matchen.. *jäjj*...
Dock va bara den 1:a perioden riktigt bra..då hade Färjestad STORT övertag över
Skellefteå....sen de andra 2 perioderna kan ju diskuteras, men det viktigaste
va att de vann iaf...5-4 blev det.. =D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0