Sent igår..tidigt idag...

..Blev en mycket längre kväll än jag tänkt mig igår..
..å allt tack vare Hockeyn..det blev nästan 2 hela
förlängningsperioder...vilket betyder att klockan blev nästan 23.30
innan den va slut..mycket orättvist gjorde Skellefteå det sista avgörande målet
(3-2)..å det va verkligen orättvist, FBK hade jätte stort övertag, å så blev det som det blev..
..men bara å glömma å gå vidare, imorrn är en ny match..å en hemma match dessutom,
så det borde de ta..vi får hoppas på det.. ;)
Kan säga att jag é ganska trött idag, men bara å bita ihop om 45 min börjar jag jobbet..
..så snart dax å åka... =P
*Trevlig Helg!*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0