SM-GULD!! =D

..igår börja inte dagen så bra på jobbet..
..fick punka på arbetsbilen, å innan jag fick hjälp å
köra vidare tog mycket längre tid än jag väntat mig.. =/
..en hel timme!!...så kul så..*not*... =P
..kan säga att det kändes lite stressigt, å speciellt
efter att Tony H ringde å fråga om jag ville mé på
Hockeyn (Tony A kändes sig ingé bra å kunde inte följa mé),
gissa om jag blev glad lr (för min skull alltså.. =P ..)
Så skynda mig allt va jag kunde på jobbet..va hemma ca kl 16.05,
slängde i mig mat, hoppa in i duschen å fixa facet/håret lite snabbt å sen sprang
jag upp té Jonas (kl va ca 16.40 då), låna en FBK tröja & fick några öl (snäller bror man har)..
sen drog vi strax före 17... Det va jag, Jonas, Magnus, Foppa & Tony.. =)
Va framme nån gång efter 17.30, så gick upp i baren där vi träffa
på min andra bror &:co...satt där tills
matchen börja..å gisses vilken stämning det va i hallen.. =)
Åh jag skrek allt va jag orka (stod ju i klacken så).. ;P
Och SM-Guld blev det..*Jubla*... =)
Shit vilken grej..har aldrig vart där upplevt när de vunnit guldet..
..Får hoppas det händer igen.. ;)
(Lägger ut lite kort, tyvärr är det inte den bästa kvalitén, men det é ju taget mé min
gamla mobil så man kan inte förvänta sig för mkt.. =P... )
Jörgen Jönsson prata lite i baren innan matchen
I Baren
Baren
Matchen
Klacken
SM-GULD!!!
=)
Röda mattan
Båda lagen
Uppställning
Applåder
Pelle Prestberg


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0