2:a advent!!

Lite trött/seg idag, men annars ingen större fara.. ;P
Hade en riktigt trevlig dag igår med arbetskamraterna,
begav mig först hem té June vid 14.30-tiden där hon bjöd på glögg,
sen kom Annica å hämta oss vid 15-tiden å vi for ner té Karlstad å mötte
upp resten av gänget vid restaurangen "Mongolian", första gången jag
va in där, å kommer inte bli den sista heller..
Va riktigt god mat! Fick nån soppa té förrätt som såg ut som vatten med lite
purjolök å annat i, men den smaka riktigt nice.. sen blev det buffé, bara å plocka
på tallriken å sen té nästa stopp där de stekte alltihopa...å té efterrätt blev det glass med frukt i,
ja ni hör väl hur gott det låter..!?...*nam nam*... ;)
Vid 17.30 tiden begav vi oss vidare för å kolla på teatern "Crazy for You"..
Hade tyvärr utspridda platser, men jag hade tur å hamna framför 2 av mina arbetskamrater iaf.. =)
Va riktigt fascinerad av allt de gjorde, alla danser sånger, ja hela uppsättning,
riktigt bra gjort.. =)
Fast teater é nog inte riktigt min grej ändå.. ;P
Va tebax i Munket strax efter 22.. June å Annica följde med hem té mig, satt här
å prata å drack lite...sen vid midnatt begav vi oss té "The Corner" å dansa av oss lite..
Va inte så mycket folk, men hade rätt kul ändå..
Martina va där, så det va kul å få se henne oxå! =)
Haha, just det, när vi va på teatern så hade jag ju stängt av mobilen,
när jag väl tog på den efteråt så hade jag ett intalat meddl på röstbrevlådan som lät såhär:
- Hej! Det är Siv, jag undrar vart fan håller du hus!? Hejdå!
Haha, höll på å skrattta ihjäl mig när jag lyssna på det där..
Hade lust å skriva:
- Hej det är Anna, jag känner för fan ingen Siv! Hejdå!
(Fast jag gjorde ju inte det då..=P...)
...Nää mina kära vänner nu är jag hungrig så in i köket med mig å laga
mat, sen tända 2 ljus...2:a advent redan!
Teatern
Avslutningen
Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0