Bättre sent än aldrig..

..ännu en dag som det har gått i ett efter jobbet,
va iväg té OK å boka in mig på "gör det själv"-hallen,
fick råd av en på jobbet att jag skulle ta högtryckstvätten
å spola på däcken..så det gjorde jag..å jisses
va is det satt under fälgarna på bak-däcken.. =/
så kan lugnt säga att det va d som va boven i dramat..bilen skaka nästan ingenting
efter detta va gjort... under tiden jag lät bilen rinna av därinne så va jag
in té affärn å köpte mig kaffe & en kokosboll..*nam nam*.. =)
..Hade tur att Martina jobba där så jag hade nån å tarja mé oxå.. =)
Kände mig riktigt duktig efter å ha "löst" detta problemet helt själv! ;P
Jo just det..va ju té Far Inn å hämta min "julklapp" som jag fått från jobbet..
..okej NU så här sent tänker ni säkert..men jag har inte vart så snabb på å
bestämma mig på va jag ville ha för nått (men bättre sent än aldrig)... ;P
..å så skicka jag in i sista sekund oxå..haha...
..trodde nästan inte jag skulle få det jag ville ha..
men det fick jag sörrni..jag fick en jätte fin skål ifrån kosta boda.. =)
Denna fina skål fick jag..va tycks?.. =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0