Tisdá..

...då é vi inne på den 2:a dagen denna vecka..
...3 dar kvar sen helg igen..*längtar*... ;)
Hoppas eran helg har varit bra å att ni hade en bra "Alla Hjärtans Dag" igår.. =)
Min helg har iaf varit toppen... ♥
shit vart tog denna dagen vägen!? jag som hade tänkt å göra lite saker, men
har inte hunnit mé nått.. fick bege mig té Mjönäs efter jobbet för min bil skaka så väldigt
imorse å när jag skulle åka hem.. prova å fylla på luft i däcken (va väldigt dåligt i det ena),
men skaka fortfarande när jag drog hem.. *suck*..hoppas min papps kikar in
efter jobbet sen å tar en åktur för å se om han kan hitta felet, men har
fått höra att det kan ha kommit snö in i fälgarna som frysit så det är därför..
..hoppas att det é ett sånt enkelt fel, så inte det é nått som ska lagas
å kosta en massa pengar..känner att jag har inte riktigt råd mé det just nu.. =/


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0