vaaarmt

..usch va varmt det blev.. har dammsugit lite här hemma
å nu håller jag på å smälter bort..=P
Kanske borde skruva ner elementen lr nått.. ;P
Igår blev det inte mkt gjort..hade världens huvudvärk när jag kom hem,
försökte lägga mig å vila bort den, men hade satt igång en tvättmaskin
så kunde inte slappna av utan låg å lyssna på den..*suck*..
fick bli å se lite på Tv istället.."Let´s dance" fick duga,
har aldrig följt det förut, men va rätt kul å se ändå.. =)
Huvudvärken försvann till slut å jag orka somna, men vakna
hundrafyrtioelva ggr lr nått inatt... inte kul... =P
Nä man kanske skulle fixa sig mat nu..Trevlig helg på er!  =)
Let´s dance 2011


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0