väntar...

...fortfarande inte fått svar från sjukhuset på proven jag tog.. :(
Var ju iväg igår å tog blodprov för å se om jag b la har järnbrist igen,
å hon som tog proven kunde ju se att jag vart dit för några år sen, när jag
verkligen hade järnbrist...hon blev chockad av att jag bara hade fått järntabletter
till hjälp den gången...!?
Ibland undrar man verkligen om sjukvården är den bästa..man har ju hört så
mycket konstigt på senaste tiden (genom media m.m)..
..Å denna läkaren jag fick nu i måndags kändes ju inte helt utbildad heller,
kände mig som en annan försökskanin.. =P


..Hmm, kom på en sak förut om förkylningen oxå, dom senaste åren har jag
verkligen haft den antingen till jul, nyår lr slutet av Januari (lagomt till
L.S i Parken)... =P
Knäppt egentligen... aja, nu hoppas jag att jag blir av mé skiten..
Har verkligen inte träffat så mkt folk på sistonde, snart blir jag
väl folkskygg..så om ni stöter på mig ute på t ex affärn å jag
springer förbi mé bara ett "Hej!" så är det inte för att jag é otrevlig utan
jag är rädd... haha.. ;P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0