Lite uppdatering...

..Har tyvärr inte hunnit mé å bloggat de senaste dagarna,
det är så när man är en busy woman! =P
 
 
FREDAN:
 
Började morgonen mé å betala alla räkningar (Hej ..Då lönen).. =/
Sen blev det en tur té centrum för å handla lite mat inför helgen.. ;)
Mammsen va snäll å va bärhjälp åt mig..träffa även Cissi & JuliaIca
så vi bjöd hem dem på fika lite senare.. =)
När jag väl blev ensam sen igen (en pizza senare kanske ska tilläggas oxå)
så ställde jag mig å gjorde en smörgåstårta 
 
Fast tillbax té fredan nu först.. =P
En smörgåstårta senare, fick det bli en dusch å sen försöka göra sig festfin,
för på kvällen va det Björn Rosenström i Parken..*jihoo*.. =P
Blev lite förfest här hemma hos mig..det va jag, Martina, Sandra å Petra..
Hade väl sådär i Parken..det é väl som alltid när man går dit, tappar bort folk
å ja man... har ganska kul.. =P
Såg väl egentligen fram emot lördan mer! ;)
 
 
Smörgåstårtan jag gjorde.. ;P
 
 
Tina
 
 
Petra
 
 
Mee
 
 
Martina & Sandra
 
 
Björn Rosenström
 
 
 
LÖRDAN:
 
Vakna å kände mig rätt pigg ändå, trots att man varit ute dagen innan.. =P
Köpte mig en kebabtallrik å gick upp té Jonas vid 15 å kolla på Hockeyn
i min ensamhet.. (Jonas va ner té LLA)... =(
Bra match.. =)
 
 
SÖNDAN:
 
..kolla vi såklart på den 4:e å sista semifinalmatchen
mellan FBK - AIK.. Färjestad vann den 4:e raka matchen å é nu
vidare i final..*jubla*.. =D
 
 
 
 
Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0