Monday...

..Idag har det vart en typisk måndag, iaf början av dagen..
..ni vet då allt inte går som man vill utan allt går emot en..då vill man bara
hem å dra täcket över huvudet..men jag stod ut... =P
..Trött va jag imorse när klockan ringde, vet inte hur många ggr jag
vakna inatt, men allt för många..å de flesta gångerna av att Gizmo härja..
..haha..stackarn gav väl igen för att jag inte vart hemma på hela helgen..
utan han fått stå ut mé Jonas.. =P
Man borde sätta upp en kamera i rummet å se när han håller på å knuffar
ner alla mina saker från nattduksbordet..b la min mobiltel har han haft ner
minst 2 ggr (å den ena gången va inatt)..inte bra..den é redan glapp,
snart slutar den väl å funka forever om den får sig nån mer smäll... =/
Resten av dagen har känts bättre, har känt mig riktigt populär idag,
många vänner som hört av sig.. =D
Nu på kvällen har jag plockat upp sötizzarna Tina & Fia å dragit upp
Mjönäs för å kolla 4:e kvartsfinalmatchen.. FBK lyckades vinna idag..*gött*..
Wallin avsluta matchen mé ett snyggt mål...annars va matchen inte den bästa..
Men nu står det 3-1 i matcher (té FBK såklart).. =)
Annars har helgen vart bra, gått fort som vanligt, har spenderat hela helgen
hos den bästa! ♥
Har blivit lite öl, hockey å såklart melodifestivalen.. ;P
Eric Saade vann ju hela mellot..så nu får vi väl hoppas att detta året går bättre
för Sverige..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0