Tjoho..

..seg som vanligt å skriva, blir nästan som en veckobloggning för mig
nu för tiden.. hehe..=P
Anyway, lova jag skulle tala om vart vi va förra helgen..
..Jo så här var det, min kära bror har lyckats vinna på tippa hockey..*igen*.. =P
å han va tvungen å åka ner té Växjö för å hämta vinsten, så då kom mammsen på
att vi kunde ju åka förbi Ullared..å jag va inte sen på å haka på.. ;P
..inte så gött mé pengs, men resan gratis (för min del), å alltid nått kan man ju
handla.. ;P ..så på fredag morgon drog jag, Jonas, Mamms, Papps
å Cissi haka på mé té Ullared för å sen bli hämtad av sin mor där å åka vidare té
Halmstad på födlesedagskalas...fanns mycket fint å kul (billigt) å kika på där
borta (som alltid).. va lite nervös till en början när vi gick in,
stod nämligen en skylt att filmning pågår för serien..(jag vill inte va mé
på Tv!)..va lite svårt å koncentrera sig till en början, men glömde bort det där
sen...såg inga kameror heller..om de inte va dolda.. =P
Va kul å strosa runt mé Cissi där inne.. de har fått en restaurang oxå,
hur god mat som helst.. haha jo jag å Cissi sprang på "Jesus" (!?) oxå..(bild längre ner)..=)
Sov kvar på campingen..å på lördá morgon så drog vi vidare té Växjö å sen hemåt..
..Va en riktigt trevlig å rolig resa mé familjen..va ju inte igår som vi
va iväg på nån "semester".. =)
Jesus?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0