DH-Kväll utan DH.. =P

..igår kväll efter att jag tvättat klart åkte jag hem
Fisan för våran DH-kväll.. dessvärre va inte vädret på våran sida,
åska å blixtra som bara den..åskrädda som vi é båda 2 oxå..haha.. =/
..och det va skönt å slippa va hemma själv.. tyvärr kunde vi inte kolla
på DH eftersom åskan inte gav sig förräns det typ va slut.. =/
..Men vi fika å satt å tarja istället..lika trevligt va det.. =)
Idag skulle jag egentligen varit ledig, men fick hoppa in å jobba ändå..
..Träffa på Martina & Nelly som va ute på gården när jag körde förbi..
..stanna till å tog några kort på den söta saken..
..kul å få se henne när hon va vaken.. ;P
så sööt så.. =)
Nu har jag precis kommit hem från Hotell Munken..vart dit å solat
lite.. va så frösen innan, så va riktigt gött å få ligga där å svettas lite,
höll precis på å somna till när tiden tog slut oxå..haha.. =P
Hej Hej! =)
Sötizz


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0