Ljusstakarna framme!

..idag har jag plockat fram julen.. =D
..eller iaf en del av den... så det har vart riktig storstädning
med andra ord idag..dammsugit, torkat golv, dammtorkat,
strykit gardiner, satt upp gardiner,
plockat fram ljusstakarna (alla funka även iår..*gött*)..*puh*..
..Hann med mer än jag trodde att jag skulle göra,
trots att mamms å papps kika in hit förut å ville ha kaffe! ;P
Nu har jag bara hallen å toan som ska städas (det får bli imorrn d), sen får det
gärna bli 1:a advent.. ;)
Dock skulle jag vilja ha en ny adventsljusstake,
Sabina hade gjort iordning en jätte fin som hon hade framme igår,
vill oxå ha en sån! En tur té IKEA kanske vore nått..?
Borde springa i lite mer affärer nu innan jul..*Help!*.. :/
Nää en dusch å sen krypa ner i sängen, torsdag
imorrn redan..!
*Natti Natti*
Sötaste Gizmo
(vet inte hur jag lyckades fota så hans ögon blev sådär..
..haha..lite fränt ärrä att)


Kommentarer
Johan

Nu äre Jul igen å nu äre Jul igen...lalala hua, vakna nyss av att jag drömde mindre trevliga saker ja.. =( hoppas du sover roligare plutten min.. Gizmo påminner mig om en gammal James Bond-film -> Golden Eye <- ;) // puss

2011-11-24 @ 03:25:19
URL: http://teamgreatcatch.blogspot.com/
Anna

Men Älskling då, det lät inge kul.. :/.. Önskar att jag hade varit hos dig då! Men förhoppningsvis ses vi imorrn!! ;) puss på den Bäste! :)

2011-11-24 @ 17:17:02
URL: http://annap3.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0