Förkyld!

Happ då har man åkt på denna "dreten" (förkyldningen) då! =(
Kände redan på fredan att det klia i halsen å igår frös jag..
Låg nerbäddad hela dagen i sängen å kolla på tv å sov.
Va tvungen å bege mig upp för å tvätta, det va lite* jobbigt..
Men man é ju så illa tvungen.. =P
Idag é det samma..fryser, plus att jag känner av lite halsont. =(
...*snyft*..vill inte va sjuk!! =(
Ringde jobbet förut å sa att jag blir hemma imorrn (måste bli
frisk innan man orkar jobba).
En god nyhet är iaf att jag fått tebax min bil, papps å Stefan va hit med den
förut..*jäjj*... =)
Så nu ska den va hel.. ;)
Nä nu måste jag försöka laga mig lite mat..jobbigt.. men äta bör man,
annars dör man..fast äta gör man å ändå dör man..!?
Haha..nää nu ger jag mig med min yra svamling..
*Tjipp Tjipp*


Kommentarer
Carolina

Krya på dig! <3

2012-04-23 @ 07:28:57
URL: http://carolinatannestahl.blogg.se/
Anna

Tack Vännen! ♥

2012-05-02 @ 19:54:53
URL: http://annap3.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0