Tjoho! =)

Hoppas ni haft en bra Påsk!
Det har iaf jag haft! ;)
Har varit en mycket lugn sådan..
Blev några öl på lördan när öl-lampan (solen) lyste..
Annars har det varit lugna gatan..
 
På Måndan va jag hem té Carro & Fredrik å hälsa på i deras nya lägenhet!
Äntligen så har de juh flyttat hem tebax té Karlstad!!! =D
Så nu kommer vi (förhoppningsvis) å ses mycket oftare! =)
Har ju en hel sommar framför oss! =)
Måste säga att de har fått en riktigt fin lägenhet..*avis*..
Jätte mysigt vare! ;)
 
 
Ja å igår va det juh slut på ledigheten å tebax té verkligheten-JOBB
Blev en lång dag eftersom vi hade APT till klockan 19.00!
Och ingen DH-kväll blev det heller, eftersom ingen av de andra brudarna
kunde..så jag tinade mig massa räkor, gjorde en smarrig sallad å
vitlöksbröd i ugnen som jag gottade mig i till DH.. ;P
Riktigt gôtt var d.. ;)
Va rätt bra sleten så kanske va tur att det inte blev nått igår
ändå..hade nog inte varit så social.. =P
Idag har jag varit hem té min mamms å hälsat på
(papps jobba)..inte sett henne på nästan 2 veckor kom jag å tänka på förut.. :-O
Va iaf gött å få se henne, även Adde va där nu, han har ju Påsklov.. =)
Ja det va lite uppdatering från den senaste tiden, nu ska jag dyka ner i sängen
å hoppas få sova en HEEL natt utan å vakna..
 
 
Älskar Dig!
(trots att du väcker mig flera ggr på nätterna)
 
 
Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0