2:a Advent!

Idag var det dax å tända det 2:a ljuset! =)
Har haft en hel lugn helg.
Va först hem té mamms å papps å hälsa på igår, blev 
bjuden på god mat.
Sen vid 16-tiden va jag hem té brorsan å kolla hockeyn,
blev några öl till den bara.
Sen gick jag hem té mej å bara tog det lugnt. =)
 
Idag har jag städat å tvättat lite här hemma, 
å nu kvällen kom mamms å papps hit på kaffe.
Jag hade testat å göra en ny sorts kladdkaka (recept kommer i nästa
inlägg om nån vill ha det) som vi va tvungen
å testa..å ja, vi tyckte om den.. =)
 
Det va min helg det!
Hoppas ni haft en bra helg ni oxå! ;)
 
2:a advent


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0