Julen

Då var Julen redan över då, har redan hunnit
med en arbetsdag till & med! :P
Bjuder på lite bilder från julen.. ;)
 
Blev inga julklappar iår heller under granen, men jag hade
det vackraste som finns där istället som ni ser! ;)
 
Firade Julen som sagt va med min Älskade familj, brorsan (P1)
hade köpt med sig en tårta som vi trots all julmat lyckades å peta
ner i våra magar.. ;P
 
Adde fick dessa självlysande armband av mig.. kul att han gilla dom! =)
 
Även detta spelet fick han av mig.
Jag, mamma å han testa å spela det.. De flesta ord va svåra å rita...*Haha*..
 
På Juldagen var det såklart fest. Fina Petra hade förfest å vi va ett
glatt gäng som va där å som sedan drog vidare té "Corner".
Kvällens outfit fick bli min nya klänning! Älska rosa! ;P
 
 
 
Har haft en utav de roligaste Julen på lääänge! =D
Fick även träffa många vänner som man inte ser så ofta 
nu för tiden! 
*Älskar er*  
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0