Fikat..idag med.. ;)

Idag efter jobbet åkte jag raka vägen
hem te Jenny & Tjabo å fick mig fika! :)
Va längesen jag såg dem nu..
Lilla Johan hade jag bara sett en gång innan, å då låg han i barnvagnen å sov.. :P
Guu vekken pigg å söt unge! :)
Erik va det full fart på oxå, spela å sjöng så fint med en mini gitarr.. :)
Va riktigt kul å träffa dom, va där i 3 timmar, men kändes som knappt 1! :P
Annars har kvällen varit lugn, har hunnit
med å tvättat å diskat å sen landa jag i soffan å kolla på tv.. :P
Dröjer inte länge till nu innan det blir natta känner ja..*trött*.. gött att det är fredag imorrn! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0