Promme..

Idag efter jobbet va jag å Cissi ut på en promme!
Varit ännu en fin dag (va ju det igår oxå, kanske ska tilläggas, så
nu har den snön som kommit börjat å tinat bort..).. =)
Va riktigt gött å komma ut å röra lite på sig, annars blir det ju
gärna att man hamnar i soffan efter jobbet.. ;P
Efter prommen bestämde jag mig för att köra ett zumba (dvd) pass
i ca 30 min.. fast det fick bli ett Anna-Zumba -pass, för jag hinner för fasiken
inte med deras rörelser som de gör på Tv:n..*haha*..
Men jag tänkte så här: Huvudsaken é väl att jag rör mig, å sen om det é
på deras sätt, eller på mitt sätt kan väl inte spela så stor roll..eller!?.. =P
Försöker härma dom lite iaf.. ;P
Nu får det bli lite kvälls-mat, man blir hungrig av å va "hurtig"..! *Hehe*.. =)
Ha en bra "Lill-Lördag"! ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0