Dragspelstämman 2012

Blev visst "Dragspelstämman" ändå för mig iår. =P
Va inte alls sugen när helgen kom, men Martina lyckades
övertala mig på Fredan å hänga med dom ut. =)
Så det va bara å göra sig iordning snabbt å vänta in skjutsen,
sen drog vi på förfest på Hea.
Drog té Ransäter vid 21-tiden å gjorde som på den gamla goda tiden, satte
oss vid ett bord där borta å drack lite mer innan vi betala oss in.
Hade dock lite otur med vädret eftersom det kom ner lite regndroppar,
men för övrigt hade jag en skit rolig kväll! =D
Igår fick det bli lugnt, hade inte så mycket ork till å festa,
så det fick bli en lugn hemma kväll med en massa filmer,
fast jag va nära å ändra mig ändå där en sväng,
va så himla lessamt å sitta själv en lördag kväll,
men tröttheten tog överhand.. =(
I väntan på skjutsen
Partybrudarna! ;)
Jag & Martina va uppe å bugga en sväng till detta band..*Haha*.. =)
Inne på området
Inne i öltältet fanns ett band som spela oxå
*Skål*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0