2:a semesterdagen!

Idag har jag spenderat dagen hemma hos mina älskade päron! =)
Jag, mamms å Molly tog oss en promenad i skogen i en timme,
det va riktigt skönt, har ju inte rört mig så mycket de senaste
dagarna p ga förkyldningen. ;P
Sen blev jag bjuden på mat.
Även Jonas kika bort efter jobbet, då blev det kaffe,
glass å jordgubbar..*namnam*.. =)
Molly med sin leksakshund "Harriet".. *haha*.. =)
Såhär törstig blir man utav en timmes promenad i skogen,
man orkar inte ens stå å dricka.. *hehe*.. =)
Man blir väldigt trött efter en massa bus oxå
(även här så är "Harriet" med, även benet som hon
älskar när man slänger iväg å hon får springa å hämta).
Sin egen lilla stol, som man kan ladda batterierna i,
så man orkar med mera bus.. ;P
När man väl kommer hem får man slåss om Tv dosorna,
just nu har Gizmo dem i sitt grepp.
Konstigt det där att vart man än lägger dom så ska han ligga
just där, på dem helst.. *haha*..sötizzen.. =)
---------------------------------------------------------------------------------------------
Idag har inte varit så jätte varmt, lite solsken,
å kvällen avslutades med åska..*ogilla*..
Imorrn hoppas jag på fint väder, vill soooola!! ;))


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0