Fikat

Idag efter jobbet va jag hem té Fiselusen å hälsa på.
Hon bjöd på kaffe, glass å jordgubbar..*namnam*.. =)
Det va så kul å äntligen få träffa henne. :D
*Miss U Girl*
Blir ju sällan nu i å med att vi båda jobbar så olika tider,
men snart är det ju semester å då borde väl nån dag
kunna passa oss! ;)
Annars har det inte hänt så mycket mer idag, sprang på Cissi å Julia när jag kom
hem så satt å tarja lite med dem, sen gick jag hem å gjorde
en kasslergratäng så nu har jag matlådor för resten av veckan..*göött*.. ;P
Gottit


Kommentarer
kaka

<3

2012-06-14 @ 22:20:59
Anna

<3

2012-06-20 @ 23:49:10
URL: http://annap3.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0