Igår

Igår fick jag va ledig från jobbet! =)
Eftersom vi va så många som jobba, så fick jag frågan om
jag ville va ledig å det tacka jag inte nej till, så tog en "resultatdag". =)
Va riktigt skönt å få sova ut, gick inte upp förräns vid 11.
Vakna dock några ggr under natten av att jag hade nått så fasanfullt ont
i halsen, så igår knapra jag massa halstabletter. Gick över sen,
men har känts att det é nått i halsen/öronen. =S
Hoppas det går över!
Iaf sen vid 12-tiden...
..åkte jag hem té mamms å papps å hälsa på (trodde jag skulle hinna se papps
innan han drog té jobbet, men icke..).
Kollade in deras rabarber, shit vilket STORT blad!! =P
Lekte med gulliga Molly
Tusse visade upp sig en sväng oxå! =)
Fick mig kaffe, glass, kex å jordgubbar. =)
På em när jag kom hem så sprang jag över té Cissi å fick mig fika, där oxå,
hon fyllde ju år igår! *Happy Birthday* =)
Hade köpt med lite blommor m.m
På kvällen fick jag ett städryck...
Bytte till dessa fina hissgardinerna som jag fick av mamms å
papps i födelsedagspresent.. (å ja de behöver justeras lite
i rullningen, men måste ha nått som rätar ut dom)
Även denna fina klocka fick jag utav dem i present, så den slängde
jag även upp igår. =)
Köpte 2 presenter té mig själv igår, b la denna fina ask..
..och denna matchande hållare.. =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0