Midsommar

Midsommar firade vi å Jonas
hemma hos mamms å papps.
Börja med å dricka kaffe å äta en jätte god marängtårta
med hallon/blåbärsfyllning & med jorgubbar på som
mamma gjort iordning..*nam nam*.. =)
Senare emot kvällen så grilla vi.
Hade jätte fint väder med sol, dock blåste det lite för mycket,
senare emot kvällen så dök alla knôtt upp oxå *ogilla*.
Som tur va så kunde vi ju sitta på den inglasade
verandan iaf.. =)
Hade en riktigt trevlig dag/kväll med familjen.
Och eftersom jag åkte på denna jäkla förkyldningen
så va det allt jag orka med (va ju bjudna på fest).
Fast jag är riktigt glad att jag fick smak- & luktsinnet tebax så jag kunde
känna smaken av den goda maten (det va mer än va man kunde säga
att jag kunde göra på torsdag kväll , köpte
en räkrulle som jag inte kände ett dugg va den smaka..)
 
 
Söta Molly va ju med å fira Midsommar såklart oxå. =)
 
Mamms, Papps & Jonas
 
På kvällen tände mamma en massa ljus
inne på verandan..riktigt myspys blev det. =)
 
 
 
Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0