*Tröttiz*

Gick rätt bra å jobba idag, trots för lite sömn inatt. :P
Hade även med mig en sommarvikarie som ska lära sig den linjen som jag körde idag. Så det va kul med lite sällskap. :)
Dock har jag haft känningar av lite halsont idag.. Mindre kul.. :/
Va bra trött när jag kom hem från jobbet, la mig i sängen å läste en tidning, sen fick det bli en behövlig "powernap".. ;P
Så det har inte blivit så mycket gjort här hemma, kika lite på fotbollen nu på kvällen (e ju inte så intresserad egentligen, men brist på annat å se så fick den kanalen stå på i bakgrunden).
Va lite roligt när Sverige gjorde mål å typ en halv minut senare så hör man uppifrån brorsan att han å hans kompisar jubla.. De kolla väl på HD så det är lite fördröjning där.. Höll på å skratta varenda gång det hände nått drastiskt å en stund senare hör man ljud uppifrån.. :P
Aja, så kul har jag haft det idag! ;P
Nu har jag å Gizmo bäddat ner oss å önskar er en "God Natt"!! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0