Innebandy

Idag sov jag ända till kl 10.00, va så himla skönt! =)
Fick bli frulle i sängen till Tv:n.. :P
Efter 13.00 mötte jag upp mammsen å Frida vid Forsnäs
för å kolla på brorsan när han å EDC- folket spela innebandy.
Denna dagen har ju en massa företag här i Munket gått ihop å spelat innebandy
matcher emot varandra..lite kul å se.. =)
Va en del folk där å kika oxå.. Tyvärr så hade ju mamma
uppfattat fel på tiden när Jonas å de skulle spela, så vi fick bara se de sista minuterna
av deras match.. =P
Så vi fick kolla på de andra lagen sen istället, eftersom Jonas å de åkte ur.. =P
Sen blev jag med upp té Mjönäs å fick mig mat å fika.. =)
Har fixat lite här hemma sen jag kom hem, dammsugit,
diskat å tvättat..så nu blir det slappa resten av kvällen..
Låna en film utav Stefan å Frida som jag ska kolla på nu
tänkte ja.. det skulle tydligen va en snyft-film så får väl
ladda upp med en massa papper då.. ;P
*Tjipp Tjipp*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0