Gå/spring-tur

Idag efter jobbet så bestämde jag mig för att ta tag i detta med motion igen.
Hade ju kommit igång lite innan jag blev sjuk, men sen tappa jag det helt. :/
Så när jag kom hem förut slängde jag på mig mina träningskläder å drog te Hea för å gå/springa.. Va riktigt jobbigt, men skönt efteråt. :)
Sen begav jag mig hem te papps, vi checka att alla lampor funka på bilen (snart dax för besiktning, hoppas det kommer gå bra nu).. ;P ..
Blev kvar där å drack kaffe å fick mig nån smörgås. Lekte lite med söta Molly. Vi träna lite på att hon skulle vänta med å hämta bollen som jag slängde till henne, å det gick stundvis bra. Måste säga att hon är väldigt lättlärd! :) .. Senare kom även Mammsen hem, som varit på jobb. :)
Nu ska jag ta kvällen, upp tidigt imorrn.
Känns gött med kort vecka (röd dag på tor).. :)
*Natti Natti*



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0