30-års Kalas!

I lördags var det åter dax för ett 30-års kalas. ;)
Denna gången firade vi fina Petra! =)
Kalaset hade hon på "Kvarna"
Hon bjöd på välkomstdrink, god mat, kaffe, tårta å det blev även 
lite lekar...Vi fick gå tipspromenad när vi kom dit.
Frågorna bestod av vilka vi trodde som va bäst på diverse saker,
som vi sedan skulle tävla i...
Den frågan jag va med i, löd;  Vem suger bäst?  
Haha
Det va jag, Pocca å en tjej till som fick tävla senare.
Tävlingen bestod av å dricka upp ett glas vatten med sugrör fortast..
Jag blev 2:a..:P
Haha.. ja det va en massa såna roliga frågor! :)
Efter mat, lekar å kaffe så höjdes musiken å det blev
ett dansgolv...  Hade riktigt roligt!  =)
 
 
Cissi & Foppa
 
Jag & Ida   =)
 
Pocca  =)
 
Cissi va så hungrig så hon börja äta på gaffeln (haha, närrå).. ;P
 
Jag & födelsedagsbarnet   =)
 
Vid andra bordet
 
Fiselusen & Jag  =)
 
Claes & Petra
 
Hampe & Martina
 
Fina Petra


Kommentarer
Carolina

Åh, önskar jag kunde va med!!!!

Svar: Ja & jag önskar att du hade vart mé!! :,(
Anna

2013-02-13 @ 18:58:57
URL: http://carolinatannestahl.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0