Lugn Helg!

Har haft en hel lugn helg, å det har vart så skönt! :)
I fredags efter jobbet va jag först hem té Madde på fika. =)
Klockan va runt 19.30 innan jag åkte därifrån, mellanlanda
hemma hos Mammi & Pappi.. Vi kolla på filmen
"Hypnotisören" å sen åkte jag hem å sov. ;)
På lördan fick jag lite gjort här hemma med å städa.
På kvällen va jag åter igen hem té mor & far...Kolla på Mellot ilag med dem
å så kom även Stefan & Petra dit efter att de hade vart på hockeyn.. :)
Och idag har jag städat bland kläderna ,tvättat & fixat matlådor
för hela arbetsveckan...känner mig sååå huslig! ;)
*Hoppas ni oxå haft en bra helg*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0