Shoppat!

Idag har jag haft med mig Mamma ner té Karlstad
på shopping...har ju försökt å sparat ihop till en soffa
ett tag nu.. Och äntligen kände jag att nu har jag råd! ;)
Så vi sprang i några möbelaffärer innan jag ÄNTLIGEN hitta den soffan som jag
ville ha (tog bara 5 affärer..haha)... =)
Har ju vart ute efter en devan så det blev en sådan.
Så förhoppningsvis så får jag den i slutet av veckan..*längtar!*..
 
Ja å nu blev jag ju sugen på å skaffe en platt-tv oxå.. 
Man kan ju inte ha en gammal tjock tv när man får sig en snygg soffa lixom,
å tv:n börjar ju bli till åren den oxå så.. =P
Va bort té Stefan förut å bad om lite råd om vad man ska
ha för nått (är ju en djungel detta med led, hd å allt va det heter)..
Så nu kanske jag har hittat en sån oxå..
Måste bara kolla över min ekonomi innan jag beställer den. ;P
*Shopaholic varrä ja*
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0