30-års Kalas!

Ni får ursäkta att jag varit seg med å bloggat de 
senaste dagarna, men jag har varken haft tid eller ork.. =/
 
 
I lördags kväll va det dax å fira fina Magda som fyllt 30 år 
tidigare under veckan.. =)
Festen skulle starta kl 19.00, fast redan vid 16.30 tiden
så skjutsa söta Fisan, mig å Cissi ner té stan.. vi 
å Carro va hem té Sussa först på fördrink å inspektera
hennes nya hem (hon å Niklas har ju gått å köpt sig hus..jättefint va d!)..  =)
Efter mycket om å men med lite krångel med bil + att hitta, så kom vi
äntligen fram till festen,, ;)
Va mycket folk å temat va ju å klä ut sig som en kändis/figur osv.. ;)
Va en riktigt rolig kväll! =)
Blev till o med lite natta mat innan hemfärd..
Va meningen att det skulle bli lite efterfest oxå, men trött å full som
jag va så va det bara sängen som locka..;P
 
 
Fördrink hemma hos Sussa
 
Sussa "Leila" (bakar), Jag "Snövit", Cissi "Catwoman" & Carro "Audrey Hepburn"
 
Fina Magda som Poision Ivy
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"

RSS 2.0